مهندس چمنیان سخنران پیش رویداد فن آفرینی برق و کامپیوتر دانشگاه شهید منتظری مشهد

1396/04/27

اشتراک گذاری

  سخنرانی مهندس چمنیان در پیش رویداد فن آفرینی برق و کامپیوتر،چهارم اردیبهشت ماه 96 در پیش رویداد فن آفرینی برق و کامپیوتر و به همت گروه برق دانشکده فنی مشهد برگزار شد.

مهندس چمنیان در این مراسم به تکلیف مهندسین در مبحث فن آفرینی اشاره نموده وضمن بازگویی موفقیت های خود که پس از سال ها تلاش بدست آمده افزود: موفقیت ثمره تلاش و باور است وهر کسی خود و توانمندی هایش را باور داشته باشد حتما به هدفش خواهد رسید.

مدیر عامل شرکت نیان الکترونیک در ادامه به نقش موثر توانمندی ها و مهارت های عمومی در امنیت شغلی اشاره کرد و گفت: هر کسی تمام توانمندی خود را مطابق با استاندارهای آموزشی ارتقا دهد محال است بیکار بماند و افرادی بیکارند که دانش، تکنیک و مهارت های شغلی خود را ندارند.

وی همچنین ادامه داد کسانی که می خواهند جذب بازار کار شوند باید نقش های عناوین تحصیلی و موقعیت های آن را بشناسند و طبق آن ادامه تحصیل بدهند. وی شرط یک مهندس واقعی را خلق یک محصول، پدیده یا دیدگاه جدید عنوان کرد و گفت: کار مهندس خلق کردن است و مهندسان نباید به عنوان اپراتور دستگاه ها، محصولات و یا نرم افزارها کار کنند و باید خود را آنقدر قوی کنند تا در جای خود قرار بگیرند.

لازم به ذکر است رویداد بزرگ فن آفرینی برق و کامپیوتر 3 خرداد در دانشگاه شهید منتظری مشهد برگزار می شود.