همکاری شرکت نیان الکترونیک باکمیسیون انرژی مجلس دومای روسیه

1397/11/30

اشتراک گذاری

همکاری شرکت نیان‌الکترونیک با کمیسیون انرژی مجلس دومای روسیه

🔸تکنولوژی و دانش شرکت‌نیان‌الکترونیک در زمینه‌های تامین انرژی شبکه‌های مخابراتی و بهبود وضعیت استفاده از انرژی‌های‌تجدیدپذیر به روسیه انتقال داده می‌شود. 

🔹طی سفر تجاری آقای مهندس چمنیان مدیرعامل شرکت نیان‌الکترونیک به روسیه در فوریه 2019، با دعوت آقای گنادی اسکیلیار نماینده مجلس دومای روسیه، مذاکراتی برای گسترش همکاری‌ها جهت بهبود وضعیت تامین‌انرژی در دفتر ایشان انجام شد. 

دراین جلسه توانمندی‌ها و عملکرد 25 ساله شرکت نیان‌الکترونیک در طراحی و تولید مبدل‌های انرژی‌الکتریکی از سوی آقای مهندس چمنیان ارائه گردید که مورد استقبال هیئت روسی قرار گرفت. 

🔸در این جلسه آقای گنادی اسکیلیار که عضو موثر کمیسیون انرژی مجلس دومای روسیه نیز هستند، اعلام کرد قوانینی جهت خودکفایی صنایع روسیه در حال تصویب است که در آن صنایع زیر بنایی این کشور به استفاده از تولیدات داخلی هدایت‌شده و دولت نیز مشوق‌های خوبی برای سرمایه‌گذاران خارجی در نظر می‌گیرد، از جمله این برنامه‌ها می‌توان به طرح کمیسیون انرژی مجلس دومای روسیه اشاره کرد که در آن، نیروگاه‌های خورشیدی 10 کیلو واتی خانگی تولید و راه‌اندازی می‌شوند، اما در حال‌حاضر شرکت‌های معدودی هستندکه بتوانند راهکارهای مناسبی در حوزه‌های مدرن سازی و تامین انرژی شبکه‌های مخابراتی و همچنین بهبود وضعیت استفاده از انرژی‌های نو ارائه دهند. وی ادامه داد ایران به عنوان یک نمونه موفق در شرایط تحریم‌ها توانسته با خودکفایی و بومی سازی تکنولوژی‌ها از این بحران عبور کند و شرکت نیان‌الکترونیک با توجه به تجربه و دانشی که در حوزه‌های طراحی و تولید تجهیزات تامین انرژی دارد می‌تواند همکاری‌ مناسبی در این زمینه‌ها با کشور روسیه داشته باشد.

🔹آقای مهندس چمنیان نیز ضمن ابراز خرسندی از ایجاد روابط دوستانه با اعضای مجلس دومای روسیه گفت: مقرر شد در بخش مخابرات برای مدرن سازی منابع تغذیه مخابراتی، تامین انرژی و کاهش مصرف انرژی در شبکه‌های مخابراتی، راهکارهای جامع و مناسب شرایط اقلیمی و جمعیتی این کشور ارائه شود. همچنین با توجه به نیاز استفاده از نیروگاه‌های خورشیدی خانگی و صنعتی در روسیه، مذاکراتی برای انتقال تکنولوژی و کمک به بهبود وضعیت بکارگیری از انرژی‌های تجدیدپذیر انجام شد که امیدواریم با دانش و تجربیات موفق شرکت نیان الکترونیک، بزودی شاهد راه اندازی یک مجموعه صنعتی برای تولید سیستم‌های تغذیه مخابراتی و انرژی‌های تجدیدپذیر در روسیه باشیم