نمایش دانش و توانمندی نیان الکترونیک در نمایشگاه بین المللی صنعت برق ایران

1398/08/13

اشتراک گذاری

نمایش دانش و توانمندی نیان الکترونیک در نمایشگاه بین المللی صنعت برق ایران

نمايشگاه بين المللي صنعت برق ايران به عنوان بزرگترين رویداد صنعتي تجاري ايران در حوزه صنعت برق با حضور بیش از 500 شرکت داخلی و خارجی، ٩ الی ١٢ آبان ماه در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد.



شرکت نیان الکترونیک در راستای رسالت خود در حوزه صنعت برق و انرژی، وارد این نمایشگاه شد تا دلیلی باشد برای باورِ توان تولید داخل. دولتمردان و صنعتگران هم طی بازدید از غرفه نیان الکترونیک، ضمن آگاهی و تحسین توان بالای رقابتی این شرکت در حوزه طراحی و تولید اینورترهای خورشیدیِ خانگی و صنعتی، شارژر خودروهای برقی، موتورهای BLDC کولر آبی، سیستم های بهبود کیفیت توان و ... ، بر افزایش سرعت همکاری های دولت و بخش خصوصی تاکید کرده تا گامی اساسی در جهت حمایت از تولیدات داخلی و بهبود اقتصاددانش بنیان بردارند.



همچنین دعوت به همکاری و همراهی با این شرکت در حوزه های خدمات مهندسی نیز از جاذبه های غرفه نیان الکترونیک در طول این نمایشگاه بود که مورد استقبال فارغ التحصیلان و مهندسان برق قرار گرفت.
گفتنی ست، غرفه نیان الکترونیک پس از ارزیابی در کنار دیگر بزرگان صنعت برق کشور، در بخش تولیدکنندگان داخلی به عنوان غرفه برتر نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق ایران برگزیده شد. توان طراحی و تولید داخلی، اخذ استاندارها و گواهينامه های ملی و بین المللی برای تمام محصولات، دانش بنیان بودن، میزان پاسخگویی فنی و رضایت مشتریان و... برخی از شاخص های کیفیِ کمیته ارزیابی در انتخاب غرفه های برتر بود.