نیان الکترونیک با ایرانسل قرارداد همکاری امضاء کرد

1398/09/26

اشتراک گذاری

در جریان دومین میز تخصصی تعمیق ساخت داخل در صنعت برق، الکترونیک و مخابرات با حضور رضا رحمانی، وزیر صنعت، معدن و تجارت، قرارداد تامین رکتیفایرهای مخابراتی، میان دو شرکت ایرانسل و گروه صنعتی نیان الکترونیک به امضاء رسید.
این مراسم صبح امروز و با حضور جمعی از شرکت‌های خصوصی، معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، مدیر عامل مخابرات ایران و مدیران عامل اپراتورهای عمراه‌اول، ایرانسل و مبین نت و جمعی از مدیران عامل صنعت مخابرات کشور در محل برمایی نمایشگاه تلکام ۲۰۱۹ برگزار گردید.
سرپرست معاونت امور صنایع وزیر صنعت، معدن و تجارت در این میز تخصصی، ضمن اشاره به زمان‌بندی برگزاری میزهای تعمیق ساخت داخل در صنایع مختلف، اعلام کرد که در میز تخصصی تعمیق ساخت داخل صنعت برق، الکترونیک و مخابرات؛ ۴۷ قرارداد به ارزش ۵۲۳ میلیارد تومان منعقد شد که طبق آن‌ها ۲۸ تجهیز به تولید انبوه خواهد رسید و منجر به کاهش ۴۲ میلیون یورویی در ارزبری این صنعت خواهد شد.
مهدی صادقی نیارکی از کاهش ارزبری ۴۲ میلیون یورویی در نتیجه انعقاد ۴۷ قرارداد در زمینه داخلی‌سازی تجهیزات صنعت برق، الکترونیک و مخابرات خبر داد.
وی با بیان اینکه تاکنون شش میز ساخت داخل در بخش موتورسیکلت، خودرو، پتروشیمی، مس و الکترونیک برگزار شده، اظهار کرد: در این شش میز تعمیق داخل ۱۲۴ سازنده حضور پیدا کردند و برای ۱۵۹ قطعه قرارداد ساخت داخل به ارزش ۴ هزار و ۹۰۰ میلیارد امضا شده که منجر به کاهش ارزبری ۴۱۲ میلیارد یورویی خواهد شد.