نیان الکترونیک به مرحله ارزیابی حضوری جشنواره شیخ بهایی راه یافت

1399/06/18

اشتراک گذاری

جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی با هدف ترویج و توسعه فن آفرینی، نوآوری و خلاقیت، یکی از مهم ترین جشنواره های مطرح در سطح ملی می باشد، که هر ساله برای اعتبار بخشی به فعالیت های فن آفرینان دانش بنیان و ترویج فرهنگ کارآفرینی دانش محور در دو بخش مسابقه ای و غیرمسابقه ای برگزار می شود.
نیان الکترونیک، به عنوان یک شرکت دانش بنیان و فن آفرین، برای سومین سال در این جشنواره شرکت کرد. بعد از بررسی های کارشناسانه مستندات ارسالی، توسط دبیرخانه جشنواره شیخ بهایی، نیان الکترونیک به مرحله چهارم ممیزی و داوری راه یافت.

ارزیابی جشنواره شیخ بهایی


هیئت داوران جشنواره در تاریخ 18 شهریورماه با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی از کارخانه نیان الکترونیک و واحد چناران ارزیابی میدانی به عمل آوردند. در این بازدید مدارک و مستندات ارائه شده ارزیابی و صحه گذاری شد، همچنین از خطوط تولید جدید این شرکت بازدید به عمل آمد.

جشنواره شیخ بهایی


نیان الکترونیک در این دوره در دو بخش معرفی طرح های خطوط توسعه تولید و همچنین طراحی و تولید محصول جدید در سال 2020 از سری محصولات تغذیه نیروی مخابراتی مناسب برای فضای بیرونی، در این جشنواره حضور یافته است.

ارزیابی نیان الکترونیک


لازم به ذکر است که نیان الکترونیک در ادوار گذشته این جشنواره حضور یافته و مفتخر به دریافت لوح زرین در سال 91 و تندیس طلایی و کسب رتبه اول این جشنواره در سال 95 گردید.

تندیس جشنواره شیخ بهایی