نیان الکترونیک متعهد به حفظ ایمنی و سلامت سرمایه های انسانی

1399/04/17

اشتراک گذاری

حفظ سلامت و ایمنی پرسنل همواره یکی از مهمترین دغدغه های مدیریت ارشد نیان الکترونیک به شمار می رود. در شرایط فعلی و اپیدمی بیماری کووید 19 باعث شد، تا دستور جدی مدیریت ارشد سازمان مبنی بر انجام سریع طرح غربالگری برای کارکنان طرح ریزی شود.
ابداع طرح غربالگری که برای نخستین بار در صنعت توسط این سازمان انجام شد، با تست های تشخیص مولکولی کووید 19 (که بهترین روش موجود در حال حاضر به شمار می رود)، کارکنان مشکوک و ناقل شناسایی شده و از شیوع آن در سازمان جلوگیری شود.

تست کرونا کارکنان


مهندس چمنیان در این باره گفت: از بعد اخلاقی و مسئولیت اجتماعی، یکی از ارزش های شرکت نیان الکترونیک حفظ سلامت و ایمنی کارکنان است و برای حفظ سرمایه های انسانی خود، حاضریم هزینه های قابل توجه ی نیز تقبل کنیم. از اینرو، بخش مهمی از فعالیت ها و هزینه های سازمان معطوف به اعمال تدابیری است كه به تامین و تضمین ایمنی و سلامت كاركنان منجر می شود.
مدیرعامل شرکت نیان الکترونیک در ادامه یادآور شد که برنامه‌ های غربالگری می‌ تواند کارمندان در معرض خطر را قبل از پیشرفته و جدی شدن بیماری شناسایی کرده و مانع از شیوع بیماری شود. البته همزمان با این اقدامات، همکاری پرسنل نیز برای کنترل و مهار این اپیدمی بسیار مهم و تاثیرگذار است.

تست کرونا نیان الکترونیک


مسئول HSE نیان الکترونیک می گوید: در مرحله نخست این طرح، ابتدا برای افراد مشکوک و دارای علائم سرماخوردگی، در مرحله دوم افرادی که در خانواده آنها علائم و بیماری دیده شده بود، در مرحله سوم افراد در معرض ارتباط با افراد خارج سازمان (افراد عازم ماموریت های برون سازمانی و یا نگهبانان و...) تست مولکولی کووید 19 انجام شد و در مرحله چهارم نیز تست 100درصدی از تمام پرسنل انجام شد.

آزمایش کرونا نیان الکترونیک


وی ادامه داد: نتایج تست های PCR تاکنون نشان داد که پروتکل های سختگیرانه بهداشتی در سازمان به خوبی اجرا، پیاده سازی و نظارت شده است، چراکه حتی شخصی که بدلیل رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی در خارج از سازمان دچار بیماری شده بود، ویروس را به همکاران خود منتقل نکرده است.