حضور نیان الکترونیک در اولین نمایشگاه اختصاصی- تخصصی ایران در کابل

1399/07/05

اشتراک گذاری

اولین نمایشگاه تخصصی انرژی، خدمات فنی و مهندسی، مخابرات و صنایع وابسته ایران با مشارکت بیش از 200 شرکت ایرانی در تاریخ 22 الی 24 سپتامبر در کابل برگزار شد. این نمایشگاه که با هدف توسعه روابط اقتصادی بین دو کشور و مشارکت و سرمایه گذاری بخش خصوصی در افغانستان برگزار گردید، بسیار مورد استقبال شرکت های حوزه صنعت مخابرات و انرژی در ایران و افغانستان واقع شد. همچنين حضور تعداد زيادی از مقامات ارشد اقتصادی دو كشور ايران و افغانستان، فرصت مناسبی برای نمایش توانمندی ها و محصولات شرکت های ایرانی در حوزه های تخصصی مرتبط با نمایشگاه بوجود آورد.

نمایشگاه برق افغانستان


غرفه شركت نیان الکترونیک كه با هدف توسعه بازارهای صادراتی و ارائه راهکارهای نو در زمینه منابع تغذیه مخابراتی، باتری و اینورترهای خورشیدی در این نمایشگاه حضور یافته بود، بسیار مورد توجه کارشناسان مخابرات و اپراتورهای افغانستان از جمله اتصالات قرار گرفت و طی جلسات و بررسی های فنی شرکت نیان توانست به وندور لیست اتصالات راه یابد.

نمایشگاه ایران افغانستان


وزیر مخابرات افغانستان نیز طی بازدید از غرفه های این نمایشگاه از تمامی شرکت کنندگان بخاطر حضور خود بويژه در شرایط خاص این روزها قدرداني كرده و با حضور در غرفه نيان الكترونيك از دستاوردها و محصولات آن بازدید نمود. سفير و رايزن تجاری ايران در افغانستان نيز از ديگر بازديدكنندگان مهم غرفه نيان الكترونيك در اين نمايشگاه بودند.

غرفه نیان الکترونیک