سومین مجمع انجمن دانش آموختگان دانشگاه فردوسی با حضور مهندس محمدعلی چمنیان

1399/11/16

اشتراک گذاری

سومین مجمع انجمن دانش آموختگان دانشگاه فردوسی 16 بهمن ماه در محل تالار رودکی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد.

مهندس محمدعلی چمنیان
مهندس چمنیان رئیس هیئت مدیره انجمن ضمن ارائه گزارش عملکرد یکساله گفت: در این انجمن اساتید و هیئت علمی دانشگاه نیز به همراه دانش آموختگان دانشگاه فردوسی، عضو انجمن هستند.

دانشگاه فردوسی
وی ادامه داد: این انجمن محملی است برای فعالیت هایی در عرصه های گوناگون علمی، فرهنگی، ادبی، ورزشی و ...  و حتی خدمات داوطلبانه و عامه المنفعه که به صورت مستقل و در غالب انجمنی مردم نهاد در آن شکل گرفته است.
همچنین آقای دکتر کافی رئیس دانشگاه فردوسی مشهد درباره عضویت در این انجمن گفت: کارت انجمن دانش آموختگان به مثابه این است که شخصیت دانش آموخته فاخر دانشگاه حق ورود به خانه خود را دارد.

دکتر کافی
وی ادامه داد: باشگاه دانش آموختگان متعلق به خانواده فرهیخته دانشگاه فردوسی است و براساس آن اعضاء می توانند از امکانات رفاهی و ... دانشگاه بهره مند شوند.
وی در ادامه گفت: با توجه به مدت کوتاهی که این انجمن شکل گرفته و با حضور رئیس فرهیخته هیئت مدیره انجمن، زیرساختها و بسترهایی فراهم شده که آینده بسیار روشنی در انتظار انجمن است.

انجمن دانش آموختگان
در این مراسم همچنین از نشان انجمن و سامانه ثبت نام در انجمن دانش آموختگان دانشگاه فردوسی رونمایی شد.
در ادامه این مراسم خانم مهندس علیرضایی ورودی سال 58 دانشکده صنایع غذایی و رئیس سابق سازمان صمت مشهد، به عنوان دانش آموخته برتر این دوره انتخاب و توسط هیئت مدیره انجمن از وی تقدیر شد.

سخنرانی مهندس چمنیان