ارزیابی نیان الکترونیک توسط بزرگترین جایزه ملی فناوری و نوآوری کشور

1400/01/21

اشتراک گذاری

جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری که جزء معدود جوایز ملی در حوزه فناوری و نوآوری می باشد، هر دوسال یک بار از طرف انجمن iramit  با هدف ارائه یک مدل، جهت ارتقاء قابلیت‌ های فناوری و نوآوری در سازمان ‌ها طراحی شده است که در 4 سطح رقابت پذیری (تندیس)، شایستگی، توانمندی و تعهد برگزار می گردد.

ارزیابی جایزه فناوری
نیان الکترونیک نیز به عنوان یک شرکت نوآور و دانش بنیان در هفتمین دوره جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری در سطح رقابت پذیری (تندیس) شرکت کرد. که پس از بررسی های کارشناسانه مدارک و مستندات ارسالی توسط دبیرخانه Iramit، به مرحله ارزیابی حضوری راه یافت.  

جایزه فناوری و نوآوری
تیم ارزیابی که متشکل از 5 کارشناس بسیار زبده و باتجربه در حوزه مدیریت تکنولوژی بود با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی در تاریخ 18 الی 20 فروردین ماه 1400 در شرکت نیان الکترونیک حضور یافتند و طی ارزیابی های بسیار سخت و دشوار ، مستندات ارسالی را براساس شواهد و بازدیدهای به عمل آمده و براساس 7 معیار مهم و تخصصی که در مدل ارزیابی جایزه تعریف شده بود، صحه گذاری نمودند. 

ارزیابی نیان الکترونیک
در مراسم اختتامیه ارزیابی، دکتر صمدی مقدم به نمایندگی از تیم ارزیابی، ضمن تشکر از همکاری مسئولین فرایندهای مرتبط با ارزیابی گفت: نیان الکترونیک مسیر درست و اثربخشی را در طول سال های فعالیت خود  طی کرده است .و همچنین در این فضای کنونی کسب و کار که با حداکثر تحریم ها در کشور مواجه هستیم، دارای رویکردهای موثری می باشد.
وی در ادامه افزود: این شرکت با مدیریت استراتژی مناسب و پیاده سازی استانداردهای لازم توانسته در توسعه فناوری و خلق ثروت بخش اعظمی از نیازهای بازار کشور را به درستی پوشش دهد.
مطالعات انجام گرفته چه در حوزه بازار داخلی و چه در حوزه صادرات در سطح ملی و بین المللی بسیار اثربخش بوده و انتظار آینده بسیار درخشان تر برای نیان الکترونیک داریم. 

iramit
مهندس محمدعلی چمنیان، مدیرعامل شرکت نیان الکترونیک نیز در پایان جلسه با تشکر از همکاران تلاشگر و نوآور شرکت، نسبت به اینگونه ارزیابی ها ابراز امیدواری نمود و گفت: ما در نیان الکترونیک عمدتا سعی می کنیم خودمان را بیشتر در معرض اینگونه آزمون ها قرار دهیم تا به کمک آن بتوانیم درستی و اثربخش بودن قدم هایی که تا به امروز برداشته ایم را متوجه شویم.
ارزیابی هایی نظیر  Irimit که کلا براساس مدیریت فناوری و نوآوری می باشد به ما کمک می کند تا نقاط قوت و قابل بهبود سازمان را شناسایی و با تمام نیرو بهبودهای اثربخشی را در زمینه فناوری و نوآوری در سال های آینده به همراه داشته باشیم . تا در طی سالیان دراز مسیر اصلی خود را گم نکنیم.
وی در ادامه افزود: حضور نیان الکترونیک در اینگونه ارزیابی ها می تواند به جامعه ثابت کند با تمامی تحریم ها و سختی های محیط کسب و کار امکان موفقیت در سطح ملی و بین المللی همیشه وجود دارد.

بازدید نیان الکترونیک
لازم به ذکر است که نیان الکترونیک در دوره  پنجم  این جایزه در سطح شایستگی حضور یافته و مقتخر به دریافت شایستگی دو ستاره  در سال  95  گردید.