بیست و چهارمین دورهمی یلدایی خانواده نیان الکترونیک برگزار شد

1398/10/01

اشتراک گذاری

جشن یلدای خانواده نیان الکترونیک با حضور رییس هیات مدیره، مدیرعامل و جمعی از مدیران و کارکنان این گروه صنعتی، شب گذشته برپا شد.

در این مراسم، مدیرعامل شرکت نیان الکترونیک در خصوص فلسفه شب یلدا گفت: در هیچ یک از مکتوبات گذشتگان ما از این شب به عنوان عید یاد نشده است و تمثیلی از خروج از سختی و تاریکی طولانی بوده است. نکته این شب نیز این است که، حتی شبی به طولانی یلدا نیز در پسش روزی روشن دارد و به پایان می‌رسد. در فرهنگ پارسی روز بعد از این شب طولانی را عید می دانند. چرا که از پس این شب، روزی پدیده می‌آید.

مهندس محمدعلی چمنیان با اشاره به مصادفت شب یلدا با حضور شرکت نیان الکترونیک در نمایشگاه تلکام2019 و مسائل و سختی‌هایی که از سال گذشته گریبان‌گیر شرکت بوده، افزود: به شخصه وجه تشبیه شب یلدا و فرا رسیدن روزی پس از آن برایم معنی‌دار بود. چرا که از سال گذشته بر اساس عواملی از قبیل تحریم‌ها و تغییرات نرخ ارز سبب شد در روند فعالیت شرکت مشکلاتی ایجاد شد ما آن‌چه که مهم است به سر آمدن این شب طولانی است و نکته مهم در این میان نحوه مدیریت، استقامت و گذر از این شرایط است.

وی تکمیل چرخه فرآیند فعالیت های شرکت را زنجیره ارزشی مهم برای نیان الکترونیک دانست و گفت: این همان تفاوت نیان الکترونیک با سایر رقبایش است.

وی ادامه داد: در حقیقت جشن اصلی در این روزها، روز اول دی و پس از اتمام شب یلدا است که آن را بر «خوروز»، به معنای «روز خورشید» نامیدند.

مدیرعامل نیان الکترونیک با اشاره بر برپایی بیست و چهارمین مراسم یلدای این شرکت، گفت: سال آتی نیان الکترونیک وارد تجربه‌ای ربع قرنی می‌شود که این برای ما ارزشمند است و چنین سبقه‌ای، وجه و شان و مقامی قابل توجه به نیان الکترونیک می‌دهد.

به مناسبت یلدا مسابقه نقالی داستان‌های حماسی شاهنامه فردوسی در بین کارکنان شرکت نیان الکترونیک برگزار شد که در این رقابت، محمود برهانی از واحد انفورماتیک به مقام اول رسید. اجرای موسیقی توسط چندی از کارکنان شرکت و تقدیم هدیه تولد فرزندان کارکنانی که در طی یک سال اخیر به دنیا آمده‌اند نیز از دیگر بخش های این مراسم بود.

همچنین در پایان مراسم هدیه‌ای به مناسبت این شب به کارکنان تقدیم شد.