شرکت نیان الکترونیک مفتخر به دریافت تندیس واحد تولیدی نمونه شد

1398/02/07

اشتراک گذاری

همزمان با سالروز تولد ۲۴ سالگی،
شرکت نیان الکترونیک مفتخر به دریافت تندیس واحد تولیدی نمونه شد.

سی امین جشنواره ملی امتنان از شرکت های تولیدی در محل اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی و با حضور آقای #رسولیان معاون امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی، آقای #سنجری مدیر کل اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی،آقای پژمانفر نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی و جمع کثیری از کارآفرینان و کارگران استان، ۷ اردیبهشت و در هفته گرامیداشت کار و کارگر برگزار شد.

در این جشنواره که با سالروز تولد شرکت #نیان_الکترونیک مصادف شد، این شرکت برای ششمین بار به عنوان "واحد تولیدی نمونه استان" در جمع برترین شرکت های #تولیدی نمونه استان قرار گرفت.

دبیرخانه جشنواره امتنان که واحدهای تولیدی را بر اساس عملکرد سال ٩۶ ارزیابی کرد، شاخص هایی همچون توسعه منابع انسانی، تعالی منابع انسانی، افزایش #بهره_وری، تدوین و اجرای استانداردها و قوانین وزارت کار، اجرای استانداردهای ملی مدیریتی در حوزه منابع انسانی و ... را در انتخاب واحد های تولیدی نمونه مدنظر قرار داد.

گفتنی است شرکت #دانش_بنیان نیان الکترونیک در ۷ اردیبهشت سال ١٣٧۴ با ٣ نفر نیروی انسانی در فضای ٧٠ متری و توسط مهندس محمدعلی چمنیان تاسیس شد و اکنون این شرکت با بیش از ۶٠٠ نیروی انسانی و با وسعت بیش از ۲۵.۰۰۰ مترمربع فضای تولیدی در زمینه طراحی و تولید مبدل های انرژی الکتریکی مشغول به فعالیت است و افتخارات بزرگی همچون برترین شرکت دانش بنیان کشور، برترین شرکت فناورکشور، صادر کننده نمونه دانش بنیان کشور و.... را در کارنامه خود به ثبت رسانده است.