منابع انسانی، مهم‌ترین ویژگی و وجه تمایز نیان الکترونیک با سایر شرکت‌های دانش بنیان

1398/09/23

اشتراک گذاری

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت‌خراسان رضوی، در حاشیه بازدید از گروه صنعتی نیان الکترونیک، در جمع خبرنگاران در خصوص مهم‌ترین ویژگی و  وجه تمایز نیان الکترونیک با سایر شرکت‌های دانش بنیان، گفت: منابع انسانی این شرکت، مهم‌ترین وجه تمایز این شرکت با سایر شرکت‌های دانش بنیان است، که نشات گرفته از تفکر و ساختار مدیریتی این مجموعه است. فرآیندی که سبب فعالیت با نشاط تمامی افراد فعال در این شرکت تا جزءترین فرد است و این خود سبب می‌شود تا چشم‌اندازی بسیار روشن را برای نیان الکترونیک متصور شویم.

محمدرضا مس‌فروش در خصوص بازدید خود از این مجموعه دانش بنیان نیز گفت: یکی از وظایف ما در کنار تمامی فعالیت‌های اداری و دفتری، بازدید از شرکت‌ها و واحدهای فعال در عرصه بخش خصوصی است، فعالیتی که فارغ از نوع آن همواره قابل تقدیر بوده است. تا کنون شرکت‌های دانش بنیان بسیاری زیادی را در سطح کشور و استان بنده توفیق آشنایی از نزدیک داشته‌ام، شرکت نیان الکترونیک در حوزه صنایع پاور الکترونیک که روز به روز دامنه وسیع‌تری پیدا می‌کند و به واقع شرکتی موفق و به نام است، گاهی می‌گوییم مدیران یک شرکت سعی برای اقناع مسئولان را دارند، اما در نیان الکترونیک تنها گفته‌های مدیران گواه بر سطح کیفی بالای فعالیت این شرکت نبود و ما به عینه این توفیق را دیدیم و قول می دهیم با تمام انرژی و اختیاراتی که داریم به کمک این شرکت آییم تا هر چه بیشتر مسیر توسعه و تعالی را طی کند. در یک جمله می‌گویم، وقتی افتخارات متعدد این شرکت را می‌بینیم، متوجه می‌شویم که این شرکت مستحق شناخته شدن در عرصه فعالیت خود بوده  و البته به این مهم نیز دست یافته است.

وی با ابراز مسرت از انجام بازدید از دو واحد از گروه صنعتی نیان الکترونیک، جهت بازدید از کارخانه نیان باتری نیز ابزار علاقه کرد و افزود: نیان الکترونیک به نحوی فعالیت می‌کند که می‌تواند در زمینه بسیاری از محصولات تولیدی خود، توان کمی و کیفی تامین داخل و بستن درب واردات در آن زمینه‌ها را داشته باشد.

مس‌فروش با تاکید بر این‌که سازمان صمت استان، مدافع سرسخت نیان الکترونیک و 5800 شرکت دیگر در خراسان‌رضوی است، افزود: در زمینه جلوگیری از واردات محصولات مشابه تولید شده در نیان الکترونیک نیز، تمام تلاش خود را به کار می‌بندیم.