نیان الکترونیک برترین برند استان خراسان معرفی شد

1399/05/23

اشتراک گذاری

هشتمین مراسم سالانه معرفی و تجلیل از برندهای برتر استان، ٢٣ مردادماه، در محل اتاق بازرگانی خراسان با حضور آقای شافعی رئیس اتاق بازرگانی ایران و آقای رزم حسینی استاندار محترم خراسان رضوی برگزار شد.
در این جشنواره که به همت انجمن مدیران صنایع خراسان و با حمایت اتاق بازرگانی برگزار شد، از میان ۶٣ شرکت در بخش های صنعت، تولید و بازرگانی، شرکت نیان الکترونیک توانست با افتخار و با کسب بالاترین امتیاز ارزیابی از هیئت داوران جشنواره، به دریافت تندیس برترین برند استان مفتخر گردد.

برند برتر خراسان


آقای دکتر مرادی دبیر جشنواره برندینگ گفت: نیان الکترونیک 530 امتیاز از شاخص های جشنواره کسب کرد که بر این اساس میتوان گفت شرکت نیان الکترونیک یک شرکت بین المللی است و پتانسیل بالایی دارد. و در سال های آتی همتراز دیگر شرکت های بزرگ بین المللی خواهد بود و کارهای زیر بنایی و زیرساخت هایی که در این شرکت ایجاد شده است، واقعا دست مریزاد دارد‌.
وی در ادامه گفت: بر اساس مصوبات سال قبل، در این ارزیابی شرکت هایی که امتیاز آنها به ۲سوم امتیاز شرکت نیان رسید به عنوان برند برتر معرفی شدند.

نیان الکترونیک برند برتر


گفتنی ست مدل ارزیابی این جشنواره که تلفیقی از مدلBAV، مدل بانیک و استاندارد 10668 مدیریت برند بود با معیارهای 55 گانه، بر شاخص های پیش برندینگ، برندسازی و پسابرند تاکید داشت.

برند برتر خراسان رضوی